Předškolní vzdělávání

 
Vzdělávací koncepce a metodika systematického předškolního vzdělávání

Land Art Preschool Education

          

 

Vzdělávací koncepce Land Art Preschool Education přichází s metodikou, která je výsledkem teorie i praxe  v oblasti vzdělávání a nejnovějších poznatků o vývoji dítěte a jeho mozku.
 
Cíle koncepce Land Art Preschool Education:

- všestranně rozvinutá osobnost dítěte s rovnováhou sil cítění, myšlení a vůle s přemostěním do budoucnosti -                                                       - svobodný jedinec s maximální mírou resilience schopný prohlédnout manipulaci, nepravdu a sám zodpovědně se svou svobodou nakládat bez omezování svobod druhých. Schopnost hledat a nacházet kreativní řešení v různých životních situacích  mu umožňuje žít odvážný a smysluplný život.

Prostředkem, jak cíle dosáhnout,

je vypracovaná metodika Land Art Preschool Education, založená na partnerském prostředí, uměleckém tvoření v přírodě a podpoře prosociálního chování.

Při jejich tvorbě vycházíme z nejnovějších poznatků o vývoji dítěte a jeho mozku, studia předškolní, lesní a waldorfské pedagogiky a prociťováním krajiny ve smyslu Land Artu.

Takový je příští věk, jak jsou vychováváni příští jeho občané.

J. A. Komenský