Předškolní vzdělávání
Vzdělávací koncepce a metodika systematického předškolního vzdělávání
Land Art Preschool Education
Vzdělávací koncepce Land Art Preschool Education přichází s metodikou, která je výsledkem teorie i praxe v oblasti vzdělávání a nejnovějších poznatků o vývoji dítěte a jeho mozku.
Cíle koncepce Land Art Preschool Education:
- všestranně rozvinutá osobnost dítěte s rovnováhou sil cítění, myšlení a vůle s přemostěním do budoucnosti - - svobodný jedinec s maximální mírou resilience schopný prohlédnout manipulaci, nepravdu a sám zodpovědně se svou svobodou nakládat bez omezování svobod druhých. Schopnost hledat a nacházet kreativní řešení v různých životních situacích mu umožňuje žít odvážný a smysluplný život.
Prostředkem, jak cíle dosáhnout,
je vypracovaná metodika Land Art Preschool Education, založená na partnerském prostředí, uměleckém tvoření v přírodě a podpoře prosociálního chování.
Při jejich tvorbě vycházíme z nejnovějších poznatků o vývoji dítěte a jeho mozku, studia předškolní, lesní a waldorfské pedagogiky a prociťováním krajiny ve smyslu Land Artu.